Heli Ops Posted November 13, 2004 Report Share Posted November 13, 2004 Morning All, Just wanted to advise that all those that requested a Helicopters At Work calendar should have them arriving in their mailbox over the next week or so. If you are expecting one could you msg me or post here when it arrives. Just interested to know how long it takes to get there. Regards Heli Ops. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saturnman Posted November 14, 2004 Report Share Posted November 14, 2004 Can we still get one? SM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
412driver Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 got mine today. thank you kindly sir. i'm hoping that shindig in banff is still a go. your first pint is on me!! :up: 412driver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phil Croucher Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 Got mine........ thanx! Dogsled turned up yesterday! Phil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldMember Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 Hey, hey, hey... what shindig in Banffffff? Must... have...... be....er...., getting ...... weak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
412driver Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 goldmember, check the revived conference thread............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sticky Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Arrived on the morning ferry today...thanks Heli-Ops... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hb96tuner Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Are they still available??? Is there a cost for one? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIC Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Mine just arrived today, thanks. Awesome calendar. Cheers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Mine came last night...amazing photos! Thanks!! :up: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts